top of page

מהן פטריות מרפא?



פטריות מרפא הן פטריות אשר נמצאות בשימוש או בעלות פוטנציאל בשימוש תרופתי. מחקר של פטריות המרפא מצביע על פוטנציאל רחב בטיפול במחלות ומניעתן וכולל הגנה על הלב, פעילות אנטי אוקסידנטית, שפעול מערכת החיסון, הגנה על הכבד, פעילות אנטי סרטנית, הורדת כולסטרול איזון רמת הסוכר בדם, פעילות אנטי ויראלית ואנטי בקטריולוגית.

חומרי רפואה רבים מקורם בפטריות כדוגמאות פניצילין, הסטטינים, ליסורייד וחומרים נוספים.

סגולתן הרפואיות של פטריות יצרו את האפשרות לשלבן גם בתרופות המבוססות קנאביס ויחד שני החומרים מהווים פתרון למחלות דוגמת סרטן וכבד שומני.

סוגי הפטריות ושימושיהן?

בעולם קיימים מיליון וחצי סוגי פטריות, ורובן טרם נחקרו מבחינת סגולותיהן הרפואיות. אולם יש פטריות שידוע כי הן מסייעות למחלות שונות


  • ריישי

ריישי

משמשת ברפואה הסינית ונחשבת כמחזקת את מערכת החיסון, מסייעת בפעילות אנטי-חיידקית ואנטי-נגיפית, מורידה את רמת הכולסטרול בדם, משככת כאבים במחלות פרקים ובעלת תכונות נוגדות חמצון.

  • קורדיספס

קורדיספס

גרסאות שונות של קורדיספס היו בשימוש יותר מ-1,500 שנים ברפואה הסינית. קורדיספס משמש ברפואה הסינית לטיפול במחלות הקשורות לריאות ולכליות.

מטפל בשיעול ומשפר את מערכת החיסון. הוא משמש גם כאפרודיזיאק, לטיפול במחלות כמו תסמונת התשישות הכרונית ולהקלה על עייפות הנגרמת על ידי סרטן.


  • פטריית רעמת האריה או היריסיום

רעמת האריה

משמשת ברפואה הסינית,נחשבת לבעלת פעילות אנטי-סרטנית וחומרים המעוררים צמיחה של תאי עצב פגועים. כמו כן ידועה בתור אנטי-דלקתית, בעיקר במערכת העיכול.


  • מאיטקה

מאיטקה

מונעת הצטננות ומחזקת את מערכת החיסון. מסייעת בפעילות אנטי-סרטנית בעיקר לסרטן שד, סרטן ריאות וכבד. ופעילות אנטי-נגיפית חזקה וכן מורידה רמות הסוכר אצל חולי סוכרת.


224 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

Comentarios

Obtuvo 0 de 5 estrellas.
No se pudieron cargar los comentarios
Parece que hubo un problema técnico. Intenta volver a conectarte o actualiza la página.
bottom of page